مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:572020-04-21اقتصادي

معاون استاندار ایلام: شرکت های نفتی به پویش همدلی بپیوندند


حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست با شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ایلام اظهار داشت: با توجه به بررسی های به عمل آمده افراد نیازمند در قالب چهار گروه اولویت بندی شده اند که برای حمایت از این اقشار آسیب پذیر این کمک ها به صورت هدفمند اهدا می شود.

وی اضافه کرد: اکنون گروه زیادی از جامعه کارگری که تحت پوشش بیمه نیستند و اصناف و بازاریان به خاطر تعطیلی اجباری بازار در ایام پیک کرونا با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده اند و نیاز است سایر شرکت ها و گروه های فعال اقتصادی در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی به یاری این افراد بشتابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شرکت ها با اولویت هزینه کرد در همان شهرستان محل استقرار خود این شرکت ها خواهد بود.

نعمتی اظهار داشت: به منظور پرهیز از موازی کاری و اجرای عدالت در اهدای کمک ها با هماهنگی سپاه، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دستگاه های تخصصی و استانداری این کمک ها به صورت هدفمند و تقسیم بندی شده پرداخت خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل بهداشتی در راستای حفظ سلامت کارگاه های بزرگ استان تاکید کرد و گفت: باید ایستگاه های متعدد غربالگری در این شرکت های نفتی ایجاد شود تا هم سلامت کارگران حفظ شود و هم از انتشار کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار ایلام: شرکت های نفتی به پویش همدلی بپیوندند

معاون استاندار ایلام: شرکت های نفتی به پویش همدلی بپیوندند