مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-21حوادث

عاشقانه های مردی که پای ثابت اهدای خون است+عکس


محمدعلی خدابخشی صاحبی که از سال 79 اهداکننده خون است می گوید: در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا بود که پیامک دعوت برای اهدای خون را دریافت کردم، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیمهربانی، رسمی دیرینه در میان مردم ایران زمین است، گویی حال شان زمانی خوب است که حال هم نوعان شان خوب باشد و این مهم را در حوادث و بلایای مختلف از سیل بگیر تا طوفان و زلزله به عینه اثبات کرده اند.

حدود دو ماه است از شیوع ویروس کرونا می گذرد و طی این مدت شاهد اتفاقات و حوادثی بودیم و هستیم و هر کس به نوعی با این مشکلی دست و پنجه نرم کرده، از دست فروش و کارگری که خانه نشین شده تا بیمارانی که با ترس و لرز کارهای درمانی خود را انجام می دهند، این موضوع مطمئناً بر روند درمان شان اثرگذار خواهد بود.

    همانطوری که برخی از هموطنان طی این مدت با سیلی صورت شان را سرخ نگه داشتند و برای تهیه مایحتاج زندگی در مضیقه افتادند، بیماران نیازمند خون و خاص نیز با توجه به مسائل قرنطینه دچار مشکل شدند، چرا که با توجه به شرایط ذخایر خونی به میزان لازم خون در اختیارشان قرار نگرفت و کاهش ذخایر خونی نیز بر نگرانی های شان افزوده است.

روزهای ابتدایی اسفندماه با شیوع این ویروس بحث نیازمندی خون نیز مطرح شد، آن هم در پرمصرف ترین ماه سال که با توجه به تعطیلات، بیماران دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه های مردی که پای ثابت اهدای خون است+عکس

عاشقانه های مردی که پای ثابت اهدای خون است+عکس