مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-04-21اقتصادي

برنامه ریزی برای ترمینال فرودگاه زنجان


مدیر فرودگاه زنجان توسعه ترمینال فرودگاه زنجان را از جمله برنامه های مدیریت فرودگاه اعلام کرد و گفت: برای توسعه این ترمینال، همکاری حج و زیارت و آژانس های مسافرتی و گردشگری اصل است.

- محمد قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ظرفیت موجود در استان برای راه اندازی پرواز از فرودگاه زنجان برای ترکیه اظهار کرد: راه اندازی این پرواز از برنامه های سال جاری است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه آمارهای موجود بیانگر سفر هفتگی حدود 100 مسافر از زنجان به ترکیه را دارد، افزود: رایزنی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و همچنین بخش خصوصی برای راه اندازی پرواز از فرودگاه زنجان به مقصد ترکیه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا، وضعیت هوانوردی جهان را تحت تاثیر قرار داده است، تصریح کرد: با رفع این مشکل، برنامه های فرودگاه از جمله راه اندازی مجدد پرواز زنجان-مشهد هم پیگیری خواهد شد.

قاسمی توسعه ترمینال فرودگاه زنجان را از جمله برنامه های مدیریت فرودگاه اعلام کرد و گفت: برای توسعه این ترمینال، همکاری حج و زیارت و آژانس های مسافرتی و گردشگری اصل است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه فرودگاه زنجان یکی از فرودگاه های مناسب کشور محسوب می شود، افزود: این فرودگاه امکانات فرودگاهی برای ارائه خدمات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ترمینال فرودگاه زنجان

برنامه ریزی برای ترمینال فرودگاه زنجان