مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-04-21دانش

برقراری ارتباط ارگانیک صندوق پژوهش و فناوری با شورای عتف باید در اولویت باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ چهل و ششمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی کشور، - وزیرعلوم در جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی گفت: برقراری ارتباط ارگانیک صندوق های پژوهش و فناوری با شورای عالی عتف باید از فعالیت های در اولویت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ چهل و ششمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی کشور، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارتخانه، علی وحدت، دبیر کارگروه صندوق و با رعایت فاصله گذاری هوشمند در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم و به صورت مجازی با دیگر اعضای کارگروه برگزار شد.

منصور غلامی وزیر علوم در این جلسه با تشکر از زحمات و دستاورد های صندوق های پژوهش و فناوری و پارک های علم وفناوری در بحران ویروس کرونا و با اشاره به سیاست های کلان صندوق گفت: باید سیاست های کلان صندوق را در یک تعریف کلی مشخص کنیم، زیرا هم منابع محدود است و هم نیاز ها گسترده.

وزیر علوم با تاکید بر لزوم کاربردی کردن صندوق ها جهت تبدیل علم و فناوری به ثروت به نقش صندوق های پژوهش و فناوری در حمایت از ایده ها و ابداعات و اختراعات پژوهشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری ارتباط ارگانیک صندوق پژوهش و فناوری با شورای عتف باید در اولویت باشد

برقراری ارتباط ارگانیک صندوق پژوهش و فناوری با شورای عتف باید در اولویت باشد