مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-04-21سياسي

کاهش جرایم در روستای قردین با نصب دوربین امکان پذیر است


نائب رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه گفت: با توجه به پایین بودن امنیت در روستا نصب دوربین در ورودی و خروجی این منطقه ضروری است.

- محمد اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار با بیان اینکه با توجه به پایین بودن امنیت در روستا نصب دوربین در ورودی و خروجی این منطقه ضروری است، اظهار کرد: این مهم نقش بسزایی در کاهش سرقت و تخریب اموال عمومی دارد.

وی با اشاره به این که علی رغم رایزنی های متعدد هنوز موفق به اجرای آن نشده ایم، اظهار کرد: در چندین مرحله مصوبه شورای اسلامی روستای قردین در خصوص نصب دوربین در ورودی و خروجی و مناطق حساس روستا اعم از پارک و خیابان اصلی روستا به بخشداری مرکزی ساوه ارسال شده است.

نائب رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه بیان کرد: نظر کمیته انطباق در این خصوص نیز جلب شده و نظریه شورای تامین شهرستان ساوه نیز مثبت است و تاکید بر انجام این مهم است اما مسوولین مربوطه استان مرکزی با نصب دوربین در ورودی و خروجی این روستا موافقت نکرده و علت مخالفت هم عنوان نشده است.

اسدی با اشاره به اینکه با تغییر شرایط اجتماعی می توان شاهد کاهش جرم بود، گفت: همکاری مسوولان و مردم در تحقق جامعه سالم و بدون تنش موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرایم در روستای قردین با نصب دوربین امکان پذیر است

کاهش جرایم در روستای قردین با نصب دوربین امکان پذیر است