مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:072020-04-20سياسي

ایجاد سایت پسماند ویژه درقم در حال پیگیری است


سید رضا موسوی مشکینی دوشنبه شب در نشست خبری مجازی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک افزود: ایجاد سایت پسماند ویژه درقم از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار بوده و باید هرچه سریع تر انجام شود.

وی با بیان اینکه استقرار واحدهای جدید ذوب سرب در استان قم از سال 92 ممنوع شده و مجوزی در این رابطه صادر نمی شود، خاطرنشان کرد: واحدهای موجود ذوب سرب درقم نیز به شدت تحت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست قرار دارند.

مدیرکل محیط زیست قم با بیان اینکه در سال های اخیر قوانین زیست محیطی خوبی درخصوص هوای پاک، خاک و تالاب ها به تصویب رسیده است، اظهار داشت: متأسفانه با وجود پاسخگویی سازمان محیط زیست در رابطه با مسائل زیست محیطی، بسیاری از مؤلفه های آن در اختیار این سازمان قرار ندارد.

وی با اشاره به برخی اقدامات و تلاش ها برای رفع این معضل جدی، تصریح کرد: سازمان محیط زیست یک دستگاه نظارتی است، اما ساختار تشکیلاتی و اعتبارات اختصاص یافته به این سازمان، اصلا تناسبی با جایگاه بسیار مهم آن در کشور ندارد.

افزایش شدت آلودگی هوا درقم بسیار جدی و قابل تامل است موسوی در بخش دیگری از سخنان خود برخی از معضلات زیست محیطی استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه در سال های گذشته علاوه بر معضل گرد و غبار در روزهای گرم سال، شاهد افزایش شدت آلودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سایت پسماند ویژه درقم در حال پیگیری است

ایجاد سایت پسماند ویژه درقم در حال پیگیری است