مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-04-20اقتصادي

ایستگاه های غربالگری در شرکت های نفتی ایلام ایجاد شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، ایستگاه های غربالگری در شرکت های نفتی ایلام ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر نعمتی عصر دوشنبه در نشست با شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ایلام به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل بهداشتی در راستای حفظ سلامت کارگاه های بزرگ استان تاکید کرد و گفت: باید ایستگاه های متعدد غربالگری در این شرکت های نفتی ایجاد شود تا هم سلامت کارگران حفظ شود و هم از انتشار بیماری کرونا در بین افراد پیشگیری به عمل آید.

وی خواستار بررسی وضعیت کارگران شرکت های نفتی در طول روز و پایش مستمر سلامت آنان از طریق تب سنجی، بررسی میزان اکسیژن خون و … شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: شرکت های بزرگ نفت، پتروشیمی، پالایشگاه گاز و ان جی ال دهلران در راستای مسئولیت اجتماعی خود به پویش همدلی و کمک مومنانه استان در راستای حمایت از افراد نیازمند و بی بضاعت که در ایام کرونا دچار مشکل شده اند، ملحق شوند.

وی اضافه کرد: اکنون گروه زیادی از جامعه کارگری که تحت پوشش بیمه نیستند، اصناف و بازاریان و… به خاطر تعطیلی اجباری بازار در ایام پیک کرونا با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده اند و نیاز است که سایر شرکت ها و گروه های فعال اقتصادی در راستای عمل به مسئولیت اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های غربالگری در شرکت های نفتی ایلام ایجاد شود

ایستگاه های غربالگری در شرکت های نفتی ایلام ایجاد شود