مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 17:252020-04-20دانش

شرایط ویژه وزارت علوم برای محاسبه نمره در امتحان برخی دروس


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در تشریح برنامه های وزارت علوم و دانشگاه ها در برگزاری آموزش های الکترونیک گفت: طبق دستورالعمل پیشنهادی امتحانات پایان ترم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا آهنچیان مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم در یک برنامه تلویزیونی در تشریح برنامه های وزارت علوم و دانشگاه ها در برگزاری آموزش های الکترونیک گفت: در در مناطقی از کشور که به تشخیص مرجع ذی صلاح، بیماری گسترش یافته است و منطقه یا استان در وضعیت فوق العاده قرار دارد، دانشگاه ها ناگزیر از برگزاری آزمون به روش غیرحضوری هستند.

از این رو لازم است با تشخیص شورای آموزشی دانشگاه و با پیروی از برنامه معینی، بخش یا تمام ارزشیابی آموخته های دانشجویان را به شیوه مستمر در طول نیمسال و با بهره گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی برگزار کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی ادامه داد: به دلیل فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت هایی که وجود دارد توصیه کرده ایم دانشگاه ها تا جایی که ممکن است آزمون ها را به صورت الکترونیکی برگزار کنند و ارزشیابی مستمر به صورت هفته به هفته لحاظ شود.

با این روش که استاد از فروردین ماه هفته به هفته ارزشیابی را انجام می دهد و در نهایت در نیمه خرداد می تواند ارزشیابی دانشجو را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ویژه وزارت علوم برای محاسبه نمره در امتحان برخی دروس

شرایط ویژه وزارت علوم برای محاسبه نمره در امتحان برخی دروس