مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 16:102020-04-20سياسي

نگاه به مدیریت بحران نباید جزیره ای باشد/ ساماندهی کارگران ساختمانی


نگاه ما به مدیریت بحران باید نگاه سیستمی و فرابخشی باشد و از نگاه جزیره ای به بحران باید دوری کنیم و مرزبندی ها را کنار بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست عصر دوشنبه در سی و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در بعضی موارد نگاه های فرابخشی برای مدیریت بحران نیاز است ولی بعضی مسئولان فرافکنی کرده و این به دور از اهداف ستاد بحران است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حوادث بسیاری را پشت سر گذاشتیم که از هر کدام از آن ها به خیر و سلامتی عبور کردیم، تصریح کرد: اگر دستگاه های اجرایی آمادگی لازم نداشتند خطر سیل در جاده قم به اراک ممکن بود مانند سیل سال گذشته دروازه قرآن شیراز باشد.

تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات دولتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری ضعیف در طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: عدم همکاری ادارات دولتی برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و بی توجهی به ثبت نام کارمندان در سامانه سلامت قابل قبول نیست و با توجه به برگزاری چندین جلسه ستاد بحران و حضور دستگاه هایی که خود عضو این ستاد بوده و پروتکل ها بهداشتی را برای حفظ سلامت کارمندان و ارباب رجوع رعایت نمی کنند یک دغدغه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به مدیریت بحران نباید جزیره ای باشد/ ساماندهی کارگران ساختمانی

نگاه به مدیریت بحران نباید جزیره ای باشد/ ساماندهی کارگران ساختمانی