مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:252020-04-20اجتماعي

آزمون سراسری با حضور 14 هزار دانش آموز اردبیلی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد ناصری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره بر اینکه آموزش و پرورش اردبیل پیگیر تحقق هوشمند سازی به معنای وجود امکاناتی از قبیل تلفن ثابت، اینترنت و ویدئو پروژکتور در مناطق روستایی و 1100 مدرسه است، عنوان کرد: حدود 14 هزار دانش آموز مقطع دوازدهم آزمون سراسری شرکت می کنند که این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و استان اردبیل ظرفیت کامل را دارد.

وی افزود: به دنبال تعطیلی مدارس از اوایل اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی کردیم تا بحث آموزش دانش آموزان را از طریق غیرحضوری و مجازی دنبال کنیم که در این زمینه از ظرفیت شبکه های تلویزیونی آموزش، چهار، دو و شبکه استانی سبلان در ارائه مطالب آموزشی استفاده کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: تعدادی از مدارس و معلمان در یک عمل ابتکاری نسبت به تولید محتوا در فضای مجازی اقدام کردند و حتی در مناطق روستایی و دورافتاده نسبت به ارائه برنامه آموزشی به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام شد.

ناصری ادامه داد: استان اردبیل 208 مدرسه با تعداد دانش آموزان کمتر از پنج نفر دارد که معلمان در این مدارس روستایی و عشایری به صورت حضوری تدریس خود را با همراهی 83 نفر از راهبران آموزشی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری با حضور 14 هزار دانش آموز اردبیلی برگزار می شود

آزمون سراسری با حضور 14 هزار دانش آموز اردبیلی برگزار می شود