مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-04-20سياسي

پروژه «سپاه هراسی» نشانه عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی است


ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پروژه «سپاه هراسی» و هجمه های ناجوانمردانه علیه این نهاد نشانه عصبانیت و کینه ورزی آمریکا، - ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پروژه سپاه هراسی  و هجمه های ناجوانمردانه علیه این نهاد نشانه عصبانیت و کینه ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سال روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش حیاتی و رسالت و مأموریت خطیر این نهاد انقلابی در تثبیت، حفظ و توسعه انقلاب اسلامی پرداخت.

در این بیانیه آمده است: نقش آفرینی و حماسه سازی های بالنده، پیشرو و سرنوشت ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پربرکت 41 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه های مختلف بوده است.

این بیانیه با تبیین فلسفه وجودی، کارکردها و نقش آفرینی سپاه مقتدر در عرصه های مختلف تصریح کرد: طرح ریزی راهبردهای هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه در حوزه های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «سپاه هراسی» نشانه عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی است

پروژه «سپاه هراسی» نشانه عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی است