مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-04-20پزشكي

از نحوه صدور گواهی فوت برای جانباختگان کرونایی تا حواشی یک فیلم در فضای مجازی


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به چگونگی روند صدور گواهی فوت برای مبتلایان یا افراد مشکوک به کرونا، گفت: هیچ کس نمی تواند پزشک را مجبور به تشخیص خاصی کند و او باید بر اساس تشخیص خود موارد فوت را لحاظ کند.

- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به چگونگی روند صدور گواهی فوت برای مبتلایان یا افراد مشکوک به کرونا، گفت: هیچ کس نمی تواند پزشک را مجبور به تشخیص خاصی کند و او باید بر اساس تشخیص خود موارد فوت را لحاظ کند.

موضوع مطرح شده در ابلاغ معاونت درمان، این بود که فرم پنومونی هم در اطلاعات پرونده فرد مبتلا به پنومونی کرونایی، وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در ارتباط ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران، ضمن تبریک آغاز هفته سلامت در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش سفرهای بین استانی، گفت: کسانی که سفرهای غیرضروری دارند باید بدانند سلامت خود را به خطر می اندازند.

وی با اشاره به وجود ترافیک در برخی استان های کشور به دنبال عدم اجرای طرح ترافیک، افزود: با توجه به بازگشایی های اتفاق افتاده ترجیح ما این است که افراد با اتومبیل شخصی خود به مقاصد خود بروند.

اکنون اولویت ما قطع زنجیره انتقال است و نه آلودگی هوا یا ترافیک؛ اما توجه کنید هیچ کشوری نمی تواند قرنطینه اجباری را طولانی مدت دنبال کند و اکنون اکثر کشورها به سمت بازگشایی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نحوه صدور گواهی فوت برای جانباختگان کرونایی تا حواشی یک فیلم در فضای مجازی

از نحوه صدور گواهی فوت برای جانباختگان کرونایی تا حواشی یک فیلم در فضای مجازی