مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-04-20سياسي

لزوم به کارگیری برنامه های اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برنامه های دستگاه های اجرایی در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با مصرف مواد مخدر باید از اثربخشی لازم برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی اظهار کرد: همان طور که در جلسات گذشته اشاره شد، شیوع کرونا به منزله تعطیلی شدن فعالیت ادارات و سازمان ها نیست، چراکه در هنگام بروز شرایط بحرانی باید با کار مضاعف بحران را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر و جمع آوری مجدد معتادین متجاهر قرار بود از سوی بهزیستی، پلیس و دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه طرح موضوعی دقیق و شفاف صورت پذیرد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اگر در شهرهای استان با معتادین متجاهر مواجه هستیم باید آمار آنها مستند شود که هنوز طرح موضوع در این حوزه دقیق و شفاف نیست.

اکرمی اظهار کرد: دستگاه هایی از قبیل شهرداری، دبیرخانه شورا، پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و سازمان های مردم نهاد با مشارکت یکدیگر در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان اراک چاره اندیشی و سایر شهرستان ها نیز این موضوع را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری برنامه های اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر

لزوم به کارگیری برنامه های اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر