مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-20سياسي

حل مشکلات محمدیه ومهرگان و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است


تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع مشکلات شهری در محمدیه و ناحیه مهرگان را در اولویت برنامه ها قرار خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه شهردار محمدیه روز دوشنبه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش های این شهرداری برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این مراسم اظهار داشت: با همدلی و اتحاد برای رضایت مندی مردم و رضای خدا حرکت خواهیم کرد و مهمترین الویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری شهروندان از آنهاست.

شهردار جدید محمدیه تصریح کرد: توجه به امور فرهنگی از دیگر الویت های دوره جدید مدیریت خواهد بود تا شهروندان با آرامش بیشتری در این شهر زندگی کرده و از مسائل فرهنگی هم برخوردار شوند.

رحیم لو همچنین حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع و نیروهای شهرداری را مهم دانست و افزود: تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی، ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات و رسیدگی به نیازهای عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه همه باید برای توسعه شهر محمدیه تلاش کنیم اظهار داشت: با همدلی و اتحاد و بهره گیری از همه ظرفیت های این شهر تلاش خواهیم کرد اقدامات خوبی برای رفاه شهروندان و زندگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات محمدیه ومهرگان و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است

حل مشکلات محمدیه ومهرگان و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است