مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-04-20اقتصادي

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی 55 درصد کاهش یافت


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: مصرف نفت سفید در استان در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 55 درصدی روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری اظهار کرد: با برگزاری نشست های تخصصی و جلسات متعدد و هماهنگی های به عمل آمده با شرکت گاز و استانداری باعث تحت پوشش قرار گرفتن تعداد زیادی از خانوارهای از نعمت گاز طبیعی شده و منجر به کاهش 55 درصدی مصرف نفت سفید در استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد در گاز کشی برای مصارف خانگی و صنایع، صرفه جویی و تبدیل سوخت بیشتری در مصارف نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در استان رخ خواهد داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هزار و 244 خانوار شهری و 4هزار و 226 خانوار روستایی در سال گذشته از گاز طبیعی بهره مند شدند که در میزان مصرف نفت سفید این تعداد خانوار معادل 19 میلیون لیتر و 2800 تن گاز مایع صرفه جویی شده است.

شکوری  از حذف کالابرگ و توزیع صددرصدی الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت های بانکی در سال جاری به منظور افزایش رفاه مصرف کنندگان و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده در این استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی 55 درصد کاهش یافت

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی 55 درصد کاهش یافت