مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-20اجتماعي

آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری است


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه از فردا تا اواخر هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است و بارش های قابل ملاحظه ای در استان نخواهیم داشت گفت: - محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در بعدازظهر امروز افزایش ابر و در برخی نقاط استان احتمال بارش های رگباری موقت وجود دارد اظهار کرد: بارش ها به صورت پراکنده است و انتظار بارش گسترده و فراگیر در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه از فردا تا اواخر هفته آسمان استان قسمتی ابری است و بارش های قابل ملاحظه ای در استان نخواهیم داشت افزود: در ساعاتی از پنج شنبه بعدازظهر احتمال بارش رگباری و موقت پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در ادامه گفت: طی 24 ساعت گذشت شهرستان نهاوند با 22 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و  امروز صبح همدان، رزن و بهار و چهار درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه گزارش شده است.

وی با تأکید بر اینکه تغییرات دمای خاصی در استان پیش بینی نمی شود تصریح کرد: تغییرات دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 18 تا چهار درجه سانتیگراد ثبت شده و در 24 ساعت آینده بین 20 و پنج درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری است

آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری است