مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-04-20حوادث

دستگیری عامل انتشار شایعه ورود مسافران کرونایی به کشور


رییس پلیس فتا استان از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان های استان خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس رییس پلیس فتا استان از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان های استان خبر داد و گفت: انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم است.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه نام آنها جزء بیماران کرونایی و پر خطری که وارد کشور شده است در فضای مجازی منتشر و این موضوع باعث سلب آسایش و ناراحتی برای خود و خانواده آنها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، سلیمانی گفت: با بررسی دقیق تر مشخص شد که شکات همگی مسافران یکی از پروازهای ورودی به کشور بوده اند که اسامی آنها در فضای مجازی به عنوان بیماران کرونایی و پر خطر توسط شخصی ناشناس منتشر شده است.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت خبر انتشار شده که باعث تشویش و نگرانی اذهان عمومی شده بود، یک تیم از کارشناسان این پلیس به صورت شبانه روزی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بررسی های دقیق و فنی ردپای متهم را در یکی از شهرهای استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری وی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انتشار شایعه ورود مسافران کرونایی به کشور

دستگیری عامل انتشار شایعه ورود مسافران کرونایی به کشور