مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-20حوادث

پیگیری تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در مجاورت منازل مسکونی


رییس اداره حفاظت محیط زیست کارون با تایید تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در منطقه قلعه چنعان، از دستور بی خطرسازی و جمع آوری زباله ها در 48 ساعت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره حفاظت محیط زیست کارون با تایید تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در منطقه قلعه چنعان، از دستور بی خطرسازی و جمع آوری زباله ها در 48 ساعت خبر داد.

عباس ظاهری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تخلیه زباله های عفونی در قلعه چنعان، اظهار کرد: سه چهار روز پیش گزارشی مبنی بر تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در منطقه قلعه چنعان از توابع شهرستان کارون گزارش شد.

در پی بازدید از این محل، امروز دوشنبه جلسه ای با حضور شهردار کارون و مسئولین بیمارستان سینا برگزار و مقرر شد بیمارستان سینا در مدت 48 ساعت نسبت به بی خطرسازی و جمع آوری زباله ها اقدام کند و شهرداری نیز به منظور بهبود وضعیت، اقداماتی انجام دهد.

وی بیان کرد: در ضمن، مقرر شد که از این به بعد تحت هیچ شرایطی هیچ گونه زباله عفونی از سوی بیمارستان سینا در سکوی قلعه چنعان تخلیه نشود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کارون با بیان اینکه حجم زباله های عفونی تخلیه شده در این محل، در حدود چند سطل زباله بوده است، افزود: با توجه به شیوع کروناویروس، تخلیه زباله عفونی در این محل خطرات زیادی دارد و علاوه بر کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در مجاورت منازل مسکونی

پیگیری تخلیه زباله های عفونی بیمارستان سینا در مجاورت منازل مسکونی