مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-04-20سياسي

شهردار محمدیه معارفه شد


در مراسمی با حضور مدیرکل امور شهری استانداری قزوین، یحیی رحیم لو به عنوان یازدهمین شهردار محمدیه معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از فراز و نشیب هایی که شورا و شهرداری محمدیه در دو سال اخیر پشت سر گذاشت روز دوشنبه یازدهمین شهردار محمدیه با رأی اعضای شورا انتخاب و معرفی شد و کار رسمی خود را آغاز کرد.

مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش های این شهرداری برگزار شد.

مصطفی صالحی در این مراسم اظهار داشت: مدیران شهرداری ها باید پروژه ها را بر اساس واقعیت ها و نیازهای اجتماعی تعریف کنند تا با توجه به محدودیت اعتبارات کارها مغفول نماند.

وی گفت: رویکرد کارشناسی در پروژه ها از اهمیت خاصی برخوردار است و با اولویت بندی و نگاه فنی می توان به توسعه شهرها کمک کرد.

صالحی همچنین خواستار توجه مدیران شهری به شفاف سازی مالی شد و افزود: همه شهرداری ها با شفاف سازی در حوزه های مالی، عمرانی و واگذاری پروژه ها می توانند رضایت عمومی را جلب کنند تا اعتماد شهروندان تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار محمدیه معارفه شد

شهردار محمدیه معارفه شد