مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-04-20پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند


معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از انعقاد تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان به منظور ایجاد دانشگاه کارافرین و تجاری سازی پژوهش های بنیادی، - ایسنا/یزد معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از انعقاد تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان به منظور ایجاد دانشگاه کارافرین و تجاری سازی پژوهش های بنیادی، توسعه ای و کاربردی خبر داد.

دکتر محمدرضا میرزایی با اشاره به اهمیت دانشگاه های نسل سوم، اظهارکرد: دانشگاه نسل سوم، به دانشگاهی اطلاق می شود که کارآفرین است و فارغ التحصیلان با بهره گیری از ایده های نوآورانه و دانش کسب شده، محصول جدید تولید می کنند.

وی افزود: این تفاهم نامه به منظور ایجاد دانشگاه کارآفرین، تجاری سازی پژوهش های بنیادی، توسعه ای و کاربردی، تقویت نظام نوآوری منطقه ای و استفاده بهینه از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری برای پشتیبانی فناوری و نوآورانه منعقد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: راه اندازی مرکز مطالعات علم وفناوری، راه اندازی مرکز نوآوری، مرکز رشد و سایت استقرار شرکت های دانش بنیان در این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی و دانشجویان می توانند ایده های نوآورانه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند

دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند