مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-04-20اقتصادي

مرمت بام بازار نراق عملیاتی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: عملیات مرمت بام بازار نراق و جداره سازی کاروانسرای حاج مهدی تا پایان اردیبهشت 99 آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی ایزدی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دلیجان اظهار کرد: پیگیر جذب اعتبار ملی برای مرمت بام بازار نراق و جداره سازی کاروانسرای حاج مهدی هستیم و  با همراهی شورای اسلامی شهر نراق در جلسه ای در وزارتخانه پیگیری خواهد شد و امیدواریم اعتبارات ملی برای تکمیل این مرمت اختصاص یابد.

  وی با توجه به کمبود اعتبار  دولتی خواستار توجه بیش از پیش دستگاه های مرتبط به آثار تاریخی و میراث فرهنگی نراق شد و گفت: با توجه به وضعیت اعتباری و عدم همکاری ادارات مرتبط در آینده ای نه چندان دور شاهد تخریب های وسیعی از بناهای شاخص نراق خواهیم بود و امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط بتوانیم سعی در نگهداری  و جلوگیری از تخریب بیشتر بناهای شاخص نراق داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بیان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب اعتبار دولتی طی سال گذشته ولی با همراهی شورا و رایزنی های مختلف توانستیم مبالغ مختلفی را جذب کنیم که ان شاءالله تا پایان اردیبهشت عملیات مرمت بام بازار نراق و جداره سازی کاروانسرای حاج مهدی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت بام بازار نراق عملیاتی می شود

مرمت بام بازار نراق عملیاتی می شود