مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-20سياسي

کرونا، معتادان متجاهر را به قرنطینه کشاند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر ضرورت قرنطینه معتادان متجاهر در ابتدای شناسایی آنها تاکید کرد و گفت: معتادان متجاهر مجددا از سطح شهرها جمع آوری می شوند و لازم است ابتدا این افراد غربالگری شده و در صورت لزوم قرنطینه شوند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر ضرورت قرنطینه معتادان متجاهر در ابتدای شناسایی آنها تاکید کرد و گفت: معتادان متجاهر مجددا از سطح شهرها جمع آوری می شوند و لازم است ابتدا این افراد غربالگری شده و در صورت لزوم قرنطینه شوند.

بهروز اکرمی روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به معنای تعطیلی سازمان ها و ادارت نیست بلکه قرار است که هر بحرانی که در جامعه ایجاد می شود با یک کار مضاعف مدیریت شود و بحران کرونا نیز مستثنی از این امر نیست و باید کار مضاعف در این راستا انجام شود.

وی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر افزود: در ابتدا باید دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری، دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی طرح موضوع دقیق و شفافی در شهرهای استان در این راستا داشته باشند چراکه این مسئله استانی است و باید استانی تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، معتادان متجاهر را به قرنطینه کشاند

کرونا، معتادان متجاهر را به قرنطینه کشاند