مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-20اقتصادي

مشکل اصلی شرکت آذرآب کمبود سرمایه در گردش است


رییس هیات مدیره شرکت صنایع آذرآب با اشاره به پتانسیل بالای صنایع برای اشتغالزایی در کشور، گفت: تأمین نقدینگی و افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از مسیر سهامداران جدید و مشارکت دادن مردم در سرمایه گذاری ها عاملی برای جهش تولید محسوب می شود.

- احمد قلعه بانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص برنامه های شرکت آذرآب در سال جهش تولید اظهار داشت: شرکت آذرآب با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای جهش تولید در سال 99 و در راستای نیاز صنایع کشور، برنامه های مختلفی جهت عمق بخشیدن به ساخت داخل، پروژه های در دست اجرا و بومی سازی فناوری های نوین و توسعه اشتغال مولد تدارک دیده و درصد اجرای آنها است.

وی افزود: تأمین نیاز اکثر پروژه های بزرگ کشور هم در طراحی و هم در ساخت برای انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت وگاز، پتروشیمی پالایشگاه های نفتی و گازی، نیروگاهی و صنایع معدنی (فولاد ، مس و .

) سیمان توسط شرکت صنایع آذرآب که با سرمایه گذاری دولت جمهوری اسلامی در بعد از انقلاب انجام شده با اولین تکنولوژی و نیروهای متخصص قابل ساخت است.

وی افزود: برنامه تعمیر، نگهداری و افزایش بهره وری تمام تجهیزات ساخته شده در سال های گذشته در اختیار کارفرمایان و شرکت های تولیدی از دیگر برنامه های مهم شرکت صنایع آذرآب در سال 99 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی شرکت آذرآب کمبود سرمایه در گردش است

مشکل اصلی شرکت آذرآب کمبود سرمایه در گردش است