مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-20اقتصادي

کرونا تاکنون به مراکز زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه ورود نکرده است


دکتر فاطمه رضوان مدنی روز دوشنبه در نشستی خبری از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از ورود کرونا به مراکز زیرپوشش در استان اشاره کرد و افزود: پس از شیوع کرونا هرگونه پذیرش در مراکز زیر پوشش در استان متوقف شد و سپس بسته های بهداشتی را در اختیار همه مراکز قرار دادیم.

وی با بیان اینکه همه افراد افراد در مراکز زیرنظارت همکاران در مراکز هستند، گفت: سرانه 500 هزار تومانی به ازای هر نفر برای مقابله با کرونا به همه مراکز زیرپوشش واریز شد.

وی با بیان اینکه براساس شیوه نامه ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان خیابانی را نداشتیم، اظهارداشت: برای جلوگیری از انتشار و سرایت ویروس کرونا هیچ گونه جمع آوری نداشتیم اما 400 کودک خیابانی را شناسایی و به آنها بسته های بهداشتی و مشاوره های لازم را ارایه کردیم.

او به توزیع چهار هزار بسته موادغذایی و بهداشتی نیز به افراد زیرپوشش نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 میلیارد تومان نیز هزینه درمان و کمک های موردی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان انجام شد.

رضوان مدنی، به کمک 2 میلیارد تومانی بهزیستی برای خریداری لوازم توانبخشی به مددجویان زیرپوشش مانند ویلچر، واکر، سمعک و سایر اقلام نیز اختصاص دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تاکنون به مراکز زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه ورود نکرده است

کرونا تاکنون به مراکز زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه ورود نکرده است