مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-20بين الملل

سازمان همکاری اسلامی خشونت علیه مسلمانان هند را محکوم کرد


کمیسیون حقوق بشر سازمان همکاری های اسلامی، در شرایطی که بیماری کرونا در هند شیوع پیدا کرده است خشونت ها علیه مسلمانان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمیسیون دائمی مستقل حقوق بشر در سازمان همکاری های اسلامی روز یکشنبه طی بیانیه ای، افزایش خشونت ها علیه مسلمانان هند همزمان با شیوع ویروس کرونا در این کشور را محکوم کرد و از دهلی نو خواست تا در مسیر تامین حقوق جامعه اسلامی گام بردارد.

کمیسیون حقوق بشر سازمان همکاری های اسلامی، در این بیانیه اسلام هراسی در هند و اتهام شیوع کرونا علیه مسلمانان را بی شرمانه خواند و آن را محکوم کرد.

در بیانیه این کمیسیون آمده است: منفی گرایی در رسانه های هند نیز مسلمانان را هدف خشونت و رویکرد تبعیض آمیز قرار داده است.

این کمیسیون به دولت هند توصیه کرد که گام های لازم برای متوقف کردن روند رو به رشد اسلام هراسی را برداشته و برای حمایت از حقوق اقلیت مسلمان هند، به تعهدات خود مطابق با قوانین بین المللی پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، هندوهای افراطی در هند این روزها از بحران کرونا سوء استفاده کرده و با متهم ساختن مسلمانان به توطئه علیه کشور، آن ها را آماج حملات خود قرار می دهند.

در ماه فوریه، دهلی نو شاهد شورش های ضد مسلمانان بود که به مرگ 54 نفر انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همکاری اسلامی خشونت علیه مسلمانان هند را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی خشونت علیه مسلمانان هند را محکوم کرد