مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-20سياسي

مساجد در دوران شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی متعددی داشتند


تصمیم ما بر این که شد در دوران شیوع ویروس کرونا بیشترین کمک رسانی را انجام دهیم و هزینه های افطاری ها را در قالب بسته های کمک رسانی به مردم نیازمند برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه گفتگوی اجتماعی با موضوع بررسی نقش مساجد در سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام محسن کرمانی مدیر رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران) و مجتبی اعلایی عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

حجت الاسلام کرمانی با اشاره به شیوع کرونا در کشور، گفت: تمامی مساجد ایران در دو ماه اخیر فعالیت های قابل قبولی را انجام دادند.

وی با اشاره به این که نماز جماعت مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، اظهار داشت: ما به دلیل احترام به مردم در ساعات اذان در مساجد را باز نگه داشتیم و اگر کسی راغب به اقامه نماز بود می توانست با رعایت موارد بهداشتی نماز خود را به جای آورد.

اما تعداد زیادی در مساجد حضور نداشتند.

مدیر رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران تأکید کرد: در حالی که نماز جماعت در مساجد تعطیل شد، اما فعالیت برای اهالی مسجد و امام جماعت و هیأت امنای مسجد تعطیل نشد.

وی ادامه داد: ضد عفونی کردن مناطق و محلات اطراف مساجد یکی از مهم ترین فعالیت هایی بود که در دوران شیوع کرونا توسط مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد در دوران شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی متعددی داشتند

مساجد در دوران شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی متعددی داشتند