مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-20سياسي

اعضای شورای شهر مشهد با ترک جلسه به توضیحات شهردار واکنش نشان دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر، شهردار مشهد برای پاسخ به سوالی که رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد هفته پیش مطرح کرده بود حاضر شد.

محمد حاجیان شهری رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، پیش از این در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با تأکید بر اینکه کمربند جنوبی مشهد پیوست زیست محیطی ندارد، خاطرنشان کرده بود: در هشتاد و پنجمین جلسه علنی هم موضوع را در قالب تذکر کتبی از شهردار سؤال کردم، پاسخی که وی برای من فرستاده قانع کننده و قابل قبول نیست، دوباره برگشت زده ام که بعد از بحران کرونا باید بیاید در صحن علنی شورا و پاسخ بدهد.

امروز هم بار دیگر حاجیان شهری با یادآوری مصوبه شورای چهارم در تاریخ بهمن 94 مبنی بر لزوم وجود پیوست های زیست محیطی برای پروژه های عمرانی شهر، از شهردار خواست توضیحات خود را ارائه کند.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد هم به جایگاه رفت و توضیحاتی درباره این موضوع ارائه کرد که بیشتر تاکید بر قدیمی بودن پروژه ها داشت و اینکه این اتفاقات در گذشته رخ داده اما الان شهرداری مشهد با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست، برای پیوست های زیست محیطی آن پروژه ها از جمله کمربند جنوبی که مورد مناقشه گروه ها و اقشار مختلف قرار گرفته، اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر مشهد با ترک جلسه به توضیحات شهردار واکنش نشان دادند

اعضای شورای شهر مشهد با ترک جلسه به توضیحات شهردار واکنش نشان دادند