مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-20اقتصادي

شرایط جوی کردستان پایدار می شود/توصیه های جدید به کشاورزان


بعد از عبور سامانه بارشی از استان کردستان، وضعیت جوی در این استان از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه پایدار خواهد بود و خبری از بارش باران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارش های باران همراه با رعد و برق از روزهای نخستین فروردین ماه در استان کردستان آغاز شد و این بارش به صورت متناوب سراسر این استان را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

میزان بارش ها در بعضی از مناطق استان کردستان بیشتر بوده و به همین دلیل هم اکنون شماری از سدهای استان کردستان سرریز شده و شماری دیگر از آنها به بیش از 90 درصد تکمیل ظرفیت ذخیره سازی آب رسیده اند.

بارش باران و البته همراه با رعد و برق در استان کردستان تا ساعاتی قبل نیز ادامه داشت به گونه ای که بر اساس اعلام هواشناسی استان، روز 31 فروردین ماه میزان بارش در منطقه هزار کانیان از توابع شهرستان دیواندره به 7 میلیمتر رسیده است.

حال بر اساس پیش بینی های اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی استان کردستان، از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه وضعیت جوی در استان پایدار شده و خبری از بارش باران در میان نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تحلیل نقشه های پیش یابی نشان می دهد که در هفته جاری وضعیت جوی در این استان پایدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی کردستان پایدار می شود/توصیه های جدید به کشاورزان

شرایط جوی کردستان پایدار می شود/توصیه های جدید به کشاورزان