مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-20اجتماعي

خانه های بازی در استان البرز استاندارد سازی شده است


مدیرکل استاندارد استان البرز از استانداردسازی زمین های بازی کوردکان در استان خبر داد.

- فتانه شکرالهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از هزار و 14 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در پارک ها، زمین های بازی، شهربازی، خانه های بازی و پارک های آبی در استان البرز بازرسی و تأیید صلاحیت شده است، خبر داد و گفت: اهتمام شهرداری های استان در هدایت شرکت های تولید کننده تجهیزات بازی بوستان ها به اداره کل استاندارد شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه بیشتر خانه های بازی موجود در استان البرز استاندارد سازی شده تا از بروز سوانح برای کودکان جلوگیری شود، اضافه کرد: با همکاری سازمان بهزیستی استان البرز، استانداردسازی زمین های بازی مهد کودک ها نیز آغاز شده که نتیجه این اقدامات ایجاد یک شهر سالم برای کودکان و جلوگیری از بروز هرگونه سوانح می باشد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در بخش دیگری از انجام آزمون باسکول های ثابت همکف جاده ای در البرز خبر داد و گفت: طی سال گذشته 463 باسکول مورد آزمون قرار گرفته و برای آنها مجوز صادر شده است.

شکرالهی از استاندارد سازی باسکول واحدهایی نظیر شن و ماسه، بتن، صنایع غذایی و بسته بندی، فروشندگان آهن آلات و غیره در استان خبر داد و بیان کرد: به صاحبان باسکول هایی که طبق نتایج آزمون مردود شده اند، فرصت داده شد تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های بازی در استان البرز استاندارد سازی شده است

خانه های بازی در استان البرز استاندارد سازی شده است