مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-04-20اقتصادي

اخذ 82 سند تک برگی به نام دولت در همدان


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اخذ 82 سند تک برگی به نام دولت در این استان خبر داد و گفت: در سال 98 حدود 82 فقره سند تک برگ به نام دولت در استان همدان اخذ شده است.

- داریوش حسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته موفق به اخذ حدود 82 فقره سند تک برگی املاک و اراضی دولت در سطح استان شده ایم.

وی با تأکید بر اینکه مستندسازی املاک و اراضی دولت یکی از راه های حفاظت و صیانت از املاک دولت است، تصریح کرد: براساس قانون جامع حدنگار و نیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ از اولویت های وظایف ابلاغی به این اداره کل بوده که در این امر در عملکرد سال 98 بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه روند اخذ سند تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه ای ادامه خواهد یافت، افزود: در پرونده های مختلف با اخذ احکام مؤثر قضایی علیه متصرفین، اجرای حکم برای رفع تصرف و تبدیل وضع به حالت قبل، اراضی دولتی تحویل یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شد.

حسینی با بیان اینکه در سال گذشته 4500 رکورد پرونده خوانی و بازشماری منابع انجام شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 1500 رکورد، توسط سازمان ملی زمین و مسکن تأیید شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان بیان کرد: واگذاری 32 هزار و 741 مترمربع زمین مسکونی و غیرمسکونی از طریق مزایده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 82 سند تک برگی به نام دولت در همدان

اخذ 82 سند تک برگی به نام دولت در همدان