مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-20اقتصادي

خرید حمایتی 700 تن فرآورده از مرغداران زنجانی


جواد تاراسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تلاش ما این است که در شرایط فعلی، خرید حمایتی از مرغداران ادامه داشته باشد، افزود: خوشبختانه تا کنون هیچ یک از واحدهای تولید گوشت مرغ در استان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده ها و سخت شدن شرایط تولید، تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه موردی از معدوم سازی جوجه های یک روزه در استان زنجان اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: شیوع کرونا باعث شد تا میزان مصرف گوشت مرغ به دلیل لغو شدن مهمانی ها و ممنوعیت کار رستوران ها به شدت پایین بیاید و این در حالی است که جوجه ریزی انجام شده در واحدهای تولیدی متناسب با سال گذشته و حتی بیشتر از آن انجام گرفت.

تاراسی ادامه داد: موضوع عمده دیگری که برای مرغداران مشکل ایجاد کرده افزایش قیمت نهاده ها است که هزینه تولید را در این شرایط بالاتر برده است.

وی با بیان اینکه اکنون تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای پرورش مرغ یک نیاز اورژانسی است، اظهار امیدواری کرد: با تسریع در ترخیص نهاده های وارداتی به کشور در روزهای آینده، بخشی از مشکلات در این خصوص حل شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون 310 واحد پرورش طیور اعم از مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار و بوقلمون در این استان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد زمینه فعالیت 23


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی 700 تن فرآورده از مرغداران زنجانی

خرید حمایتی 700 تن فرآورده از مرغداران زنجانی