مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 20:352020-04-19حوادث

مجروح شدن مأمور منابع طبیعی لنده توسط قاچاقچیان چوب و زغال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مجروح شدن مأمور منابع طبیعی شهرستان لنده توسط قاچاقچیان چوب و زغال خبر داد.

- غلام حسین حکمتیان اصل اظهارکرد: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد کوره های زغالگیری در چند نقطه از منطقه آب بهاره شهرستان لنده نیروهای منابع طبیعی در کمتر زمان ممکن به منطقه اعزام شدند و پس از بین بردن این کوره ها در حین بازگشت، یکی از آن ها از سوی دو نفر با سر و صورت پوشیده مورد اصابت گلوله تفنگ کلاشنیکف قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مهاجمان به سمت خودرو نیروهای منابع طبیعی حامل همکاران منابع طیبعی شهرستان لنده شلیک کردند که یکی از همکاران از ناحیه بازو مجروح شد.

حکمتیان اصل تصریح کرد: همکار مجروح به دلیل نزدیکی لنده به شهرستان بهبهان، مصدوم بلافاصله به این شهرستان منتقل شده که قرار است برای بیرون آوردن گلوله تحت عمل جراحی قرار گیرد که هم اکنون در اتاق عمل به سر می برد.

حال عمومی این نیروی منابع طبیعی مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان لنده در حال پیگیری این موضوع هستند، ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رییس و حراست سازمان جنگل ها، دادستان مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد را در جریان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مأمور منابع طبیعی لنده توسط قاچاقچیان چوب و زغال

مجروح شدن مأمور منابع طبیعی لنده توسط قاچاقچیان چوب و زغال