مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-19حوادث

دستگیری باند زورگیری و شرارت در خراسان رضوی


رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری 8 گرداننده باند زورگیری، شرارت و سرقت های با تهدید اسلحه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امید نودهی گفت: تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی اطلاعاتی، باند شرارت، زورگیری و سرقت های با تهدید اسلحه که عاملان آن از افراد شرور و اوباش بودند را ردزنی و تحت تعقیب قرار دادند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی افزود: بررسی های پلیسی در این باره حاکی از آن بود گردانندگان باند با تهدید اسلحه اقدام به شرارت، سرقت های خشن و زورگیری با تهدید اسلحه در شهرهای مشهد، قوچان و چناران کرده و متواری شده اند.

وی ادامه داد: پلیس در این عملیات که با کنترل و مراقبت های گسترده همراه بود پس از شناسایی مخفیگاه های متهمان در بامداد روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد.

نودهی خاطرنشان کرد: در این عملیات غافلگیرانه 8 گرداننده اصلی باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آن ها 2 قبضه اسلحه کلت کمری جنگی به همراه 4 تیرفشنگ و 2 قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و 3 دستگاه خودروی سواری پژو 405 که با اعمال تغییرات در سیستم موتور و بالا بردن قدرت شتاب از آن ها در انجام اعمال مجرمانه استفاده شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند زورگیری و شرارت در خراسان رضوی

دستگیری باند زورگیری و شرارت در خراسان رضوی