مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-19اقتصادي

خرید زمین برای جابجایی 1400 واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه های لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از خریداری زمین برای جابجایی هزار و 400 واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود رضایی امروز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین ستادهای بازسازی استان لرستان از جذب بیش از 90 درصد اعتبارات سیل در استان لرستان خبر داد.

وی با اشاره به معرفی 51 هزار واحد مسکونی سیل زده به بانک های عامل، تصریح کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات در مناطق سیل زده لرستان جذب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه تاکنون بیش از 363 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده استان لرستان پرداخت شده است، افزود: تاکنون بیش از 7 هزار و 100 و احد مسکونی احداث و به مردم سیل زده لرستان تحویل داده شده است.

رضایی با اشاره به خریداری 103 هکتار زمین برای جابجایی بیش از هزار و400 واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه، رعایت حریم ابلاغی برای حفظ امنیت و آرامش مردم در مناطق سیل زده را از اولویت های اصلی ستادهای بازسازی در استان لرستان عنوان کرد.

وی، تصریح کرد: 78 هزار تن سیمان رایگان بین سیل زده استان لرستان توزیع شده است که این روند تا اتمام عملیات بازسازی در این مناطق ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید زمین برای جابجایی 1400 واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه های لرستان

خرید زمین برای جابجایی 1400 واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه های لرستان