مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-19سياسي

شاخص بهداشت و سلامت زندانیان در استان یزد مطلوب است


غلامعلی دهشیری روز یکشنبه در جلسه بررسی پرونده های قضایی استان بدون تشریح شاخص های بررسی شده برای رده بندی زندان های کشور افزود: ارتباط و تعامل مناسب زندان با دستگاه قضا و ارتباط عاطفی مدیر و مددکاران این مجموعه مهمترین اصل در مدیریت مطلوب اقدام های تأمینی و تربیتی است.

او تلاش دشمنان در ایجاد حاشیه و شورش در زندان ها را ناکام ارزیابی کرد و افزود: سرویس های تبلیغاتی دشمن بعد از نتیجه ندادن بزرگ نمایی آمار فوت شدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، روی ایجاد آشوب و شورش در زندان ها متمرکز شدند.

رییس کل دادگستری یزد اظهار کرد: دشمن در همه حال به دنبال هزینه تراشی برای جمهوری اسلامی و به همین دلیل آشوب در زندان ها را در دستور کار قرار داد، ولی با مدیریت رییس قوه قضاییه و اقدامات مختلف سایر بخش های دستگاه قضا، حضور در صحنه دادستان ها، مجموعه عوامل زندان ها و مساعدت نیروی انتظامی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری، دهشیری استفاده از تکنولوژی های روز و سیستم ویدئو در بخش های مختلف به خصوص زندان ها را در جلوگیری از انتقال ویروس به این مکان ها، حفظ سلامت روانی و جسمی زندانیان، بالا بردن امنیت، کاهش خطرات نقل و انتقال زندانیان و از صرفه جویی در هزینه و نیروی انسانی موثر ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بهداشت و سلامت زندانیان در استان یزد مطلوب است

شاخص بهداشت و سلامت زندانیان در استان یزد مطلوب است