مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-19اقتصادي

کاروان هدایای سپاه به سیل زدگان ریگان اعزام شد


سردار حسین معروفی روز یکشنبه در حاشیه اعزام کاروان هدایای سپاه به سیل زدگان شرق استان کرمان افزود: این کاروان از قرارگاه مرکزی شهر بم سپاه ثارالله استان کرمان به سمت روستای ده رضا برای توزیع لوازم مورد نیاز این منطقه روانه شده و دارای اقلامی از جمله 20 یخچال 13 فوت، 80 تخته فرش، 35 اجاق گاز، 160 قطعه موکت 9 متری، 55 سرویس قابلمه هفت پارچه و 35 پنکه ایستاده که از نظر ریالی تقریبا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق سیل زده 20 روستا با هزار و 500 خانوار و با جمعیتی حدود 6 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته است بیان کرد: امروز در منطقه ده رضا شهرستان ریگان بر اساس شناسایی های انجام شده از قبل، کالاهای مورد نیاز مردم سیل زده تهیه و در اختیار مردم و کم توقع این شهرستان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در منطقه رودبار و ده رضا ریگان اقدامات لازم اولیه در زمینه امداد و نجات، مهندسی، لایه روبی و ضدعفونی انجام شد و منازلی که دچار آسیب شده بودند و وسایل زندگیشان از بین رفته بود بررسی و در روز میلاد امام زمان (عج) کالاهای ضروری تحویل خانواده های آسیب دیده شد.

وی ادامه داد: سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه ده رضا ریگان در کنار مردم ایستاده و هم اکنون نیروهای سپاه در حال انجام کارهای عمرانی این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان هدایای سپاه به سیل زدگان ریگان اعزام شد

کاروان هدایای سپاه به سیل زدگان ریگان اعزام شد