مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-19اقتصادي

کشف یک میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در پایتخت


سرپرست معاونت مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف 239 هزار و 760 نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی علیشاهی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقادیری سیگار قاچاق با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به پایانه بیهقی منتقل کند و سپس با استفاده از خودروی سواری آنان را به بازار سیگار فروشان تهران منتقل دهد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل رصدهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی، ادامه داد: عناصر عملیاتی موفق شدند خودروی سواری حامل سیگارهای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن توقیف کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات راننده خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو 550 باکس سیگار خارجی به مارک cavallo فاقد هالوگرام فاقد مجوز و مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: راننده خودروی سواری در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، مقادیر دیگری از سیگارهای قاچاق در داخل همان اتوبوس مسافربری است و مأموران در عملیات دیگری موفق شدند اتوبوس مسافربری را در داخل پایانه بیهقی شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در پایتخت

کشف یک میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در پایتخت