مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-19اجتماعي

پیچ «پنج زاری» و «لاسجرد» ایمن سازی می شوند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان از اجرای مناقصه برای رفع نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: پیچ «پنج زاری» و «لاسجرد» ایمن سازی می شوند.

- سمنان – مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان از اجرای مناقصه برای رفع نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: پیچ پنج زاری و لاسجرد ایمن سازی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان منصور کیایی عصر یکشنبه در کمیسیون ایمنی راه های استان به میزبانی استانداری سمنان از اجرای مناقصه برای رفع نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و اظهار داشت: دو مسیر مربوط به پیچ پنج زاری و لاسجرد ایمن سازی می شوند.

وی بابیان اینکه دوربین ثبت تخلفات در این مسیرها نصب شده و میزان روشنایی افزایش یافته است، افزود: کاهش تصادفات در این مسیرها در دستور کار قرار دارد و این مسیرها به صورت دائمی اصلاح می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان با اشاره به اینکه برخی راه های روستایی باوجود تبدیل روستا به شهر همچنان مختصات روستایی خود را حفظ کردند، خاطرنشان کرد: دسته بندی و اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز بر اساس معیارها و شاخص های معین از سوی وزارت کشور انجام شده و به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ «پنج زاری» و «لاسجرد» ایمن سازی می شوند

پیچ «پنج زاری» و «لاسجرد» ایمن سازی می شوند