مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:272020-04-19اقتصادي

شهردار همدان: نرخ جدید کرایه تاکسی ها ابلاغ شود


عباس صوفی روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در استانداری همدان بیان کرد: نرخ جدید کرایه تاکسی در شورای شهر مصوب و به فرمانداری ارسال شده تا مراحل تایید نهایی و عملیاتی شدن آن مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی یادآوری کرد: بعد از مصوبه ستاد ملی کرونا در زمینه حمل و نقل، تدابیر لازم برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با نظارت بیشتر و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

صوفی اضافه کرد: وضعیت کنونی موجب کاهش سطح درآمد تاکسیرانان و دارندگان اتوبوس شد و پرداخت بیمه بیکاری به این افراد نیز در هاله ای از ابهام است و مقرر شد این موضوع پیگیری شود.

فرماندار همدان نیز در این جلسه گفت: کمیته تطبیق نرخ مصوب افزایش کرایه را خلاف قانون تشخیص نداده اما ابلاغ این مصوبه نیازمند مطرح شدن آن در ستاد تنظیم بازار استانداری همدان و تایید آن در این جلسه است.

حسین افشاری افزود: به دنبال پیش بینی وام یک میلیون تومانیِ حمایتی دولت در پی شیوع بیماری کرونا میزان مراجعه های حضوری به فرمانداری افزایش یافت و برخی از افراد که یارانه آنها پیشتر قطع شده نیز متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته شاهد ازدحام مردم برای دریافت سیم کارت به نام سرپرست خانوار در مقابل دفاتر پیشخوان دولت بودیم و این دفاتر علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار همدان: نرخ جدید کرایه تاکسی ها ابلاغ شود

شهردار همدان: نرخ جدید کرایه تاکسی ها ابلاغ شود