مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:162020-04-19اقتصادي

اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز در استان سمنان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان گفت: دسته بندی و اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز انجام و به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی بعد از ظهر امروز در کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایمن سازی از قبیل آشکارسازی، نصب دوربین ثبت تخلفات و افزایش روشنایی در پیچ پنج زاری به منظور کاهش تصادفات انجام شده است.

وی تصریح کرد: مناقصه برای بهسازی و ایمن سازی دو نقطه حادثه خیز پیچ پنج زاری و پیچ لاسجرد در حال انجام بوده و این نقاط به صورت دائمی اصلاح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اضافه کرد: دسته بندی و اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز بر اساس معیارها و شاخص های معین از سوی وزارت کشور انجام و به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ارسال شده است.

منصورکیایی بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی و ایمن سازی محور روستایی اَگره به فولادمحله نیز بعد از اتمام بارندگی ها آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در استان سمنان، برخی راه های روستایی با وجود تبدیل این روستاها به شهر همچنان مختصات راه روستایی را دارند که 12 اولویت در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه ادوات کشاورزی و کامیون و وانت بارها در این مسیرها تردد دارند، آشکارسازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز در استان سمنان

اولویت بندی راه های روستایی حادثه خیز در استان سمنان