مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-19اقتصادي

بازگشایی مجتمع های تجاری مشهد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است


محمود بنانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مصوب شد که مجتمع های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مشهد از فردا اول اردیبهشت ماه 1399 فعالیت خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: 350 مجتمع تجاری، پاساژ و بازار مسقف در مشهد وجود دارد که از این تعداد 120 مورد دارای بیش از 100 واحد صنفی هستند و در مجموع 40 درصد از واحدهای صنفی کل شهر مشهد در مجتمع های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مستقرند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: وزارت بهداشت پروتکل ویژه ای برای بازگشایی مجدد مجتمع های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف تدوین کرده که رعایت موارد بهداشتی آن ضروری است.

بنا نژاد افزود: ساعت فعالیت پاساژها، مجتمع های تجاری و بازارهای مسقف در مشهد تا 18 بعد از ظهر خواهد بود و بعد از این ساعات این مراکز موظف هستند واحدهای خود را تعطیل کنند.

بخشی از واحدهای صنفی از 23 فروردین ماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز به بازگشایی و فعالیت با رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و اخذ بارکد سلامت از وزارت بهداشت شدند که واحدهای صنفی مستقر در مجتمع های تجاری، پاساژها و بازارهای مسقف مجاز به بازگشایی در آن زمان نشدند.

طبق اعلام کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 82 هزار و 211 نفر در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجتمع های تجاری مشهد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است

بازگشایی مجتمع های تجاری مشهد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است