مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-19اجتماعي

اقدامات ضدکروناییِ شهردار پاریس/ تجهیز ایستگاه ها به ژل و احتمال اجباری شدنِ ماسک


شهردار پاریس اعلام کرد به محض رفع محدودیت های قرنطینه در این شهر ورودی های تمام ایستگاه های اتوبوس و مترو به ژل های ضدعفونی کننده مجهز شده و شهروندان نیز برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در پاریس ملزم به استفاده از ماسک خواهند بود.

- شهردار پاریس اعلام کرد به محض رفع محدودیت های قرنطینه در این شهر ورودی های تمام ایستگاه های اتوبوس و مترو به ژل های ضدعفونی کننده مجهز شده و شهروندان نیز برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در پاریس ملزم به استفاده از ماسک خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسه قرار است از تاریخ 11 مه شروع به رفع محدودیت های مقابله ای خود با کروناویروس کند و مدارس نیز از آن زمان بازگشایی خواهند شد اما هنوز در مورد زمان آغاز به کار مشاغلی مانند کافه ها و سینماها و میزان مجاز تردد مردم صحبتی نشده است.

شهردار پاریس اعلام کرده با توجه به تلاش پایتخت برای مهار شیوع کروناویروس، از زمان رفع محدودیت های تردد و قرنطینه خانگی، ژل ضدعفونی کننده به طور گسترده در تمامی استخرها، استادیوم های ورزشی، مراکز مراقبتی و همچنین خیابان ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

در مورد استفاده اجباری از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی نیز شهردار پاریس اعلام کرده رایزنی ها در حال انجام بوده و به احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ضدکروناییِ شهردار پاریس/ تجهیز ایستگاه ها به ژل و احتمال اجباری شدنِ ماسک

اقدامات ضدکروناییِ شهردار پاریس/ تجهیز ایستگاه ها به ژل و احتمال اجباری شدنِ ماسک