مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-19اجتماعي

محور بجنورد آشخانه از فردا بازگشایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد آشخانه که به علت رانش زمین مسدود شده بود از فردا بازگشایی می شود.

- جعفر شهامت در گفتگو با مهر اظهار کرد: بارندگی ها سبب رانش زمین در دو مقطع محور بجنورد-آشخانه در محدوده روستاهای مملجه تا خندقلو شده بود که با تلاش شبانه روزی و تجمیع امکانات راهداری و پیمان کار باند دوم آماده بازگشایی شده است.

وی افزود: 150 متر از مسیر، فاصله 15 کیلومتری بجنورد و حدود 70 متر در محدوده خندقلو دچار رانش زمین و خسارت شد که به ناچار مسیر بجنورد-آشخانه به مدت یک هفته مسدود ترافیک به محور قدیم منتقل شد و همزمان ایمن سازی اضطراری محور قدیم اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: محور بجنورد- آشخانه از مسیرهای مهم کشور و خراسان شمالی است و در سال 98 بالغ بر 6 میلیون و دویست خودرو از آن عبور کرده است که با توجه به بالا بودن میزان تردد در مسیر مذکور سرعت دادن به انجام کارهای مربوط به بازگشایی محور مورد تاکید مدیریت بحران استان قرار گرفت.

وی گفت: برای مرمت تخریب های ناشی از رانش زمین روزانه 30 دستگاه انواع (کامیون- لودر- بیل مکانیکی – گریدر-غلطک) راهداری طی یک هفته مشغول به فعالیت بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت 10 هزار متر مکعب خاک برداری انجام شده و حدود 1500 تن سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور بجنورد آشخانه از فردا بازگشایی می شود

محور بجنورد آشخانه از فردا بازگشایی می شود