مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:162020-04-19سياسي

بنیاد ملی نخبگان دوره نرم افزار و تحلیل داده برگزار می کند


بنیاد ملی نخبگان برای تسهیل ورود دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی به طرح احمدی روشن، دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد ملی نخبگان، دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی را جهت توانمندسازی دانشجویان برگزار می کند.

در این دوره علاوه بر ارتقای سطح توانمندی دانشجویان (به ویژه دانشجویان کارشناسی)، فرآیند ورود دانشجویان کارشناسی به طرح شهید احمدی روشن تسهیل می‎شود چراکه با توجه به تخصص و تجربه بیشتر دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، اساتید منتخب دوره های قبلی طرح شهید احمدی روشن تمایل بیشتری به جذب دانشجویان این مقاطع داشته و دانشجویان کارشناسی در سال های گذشته کمتر موفق به حضور در این طرح ها شده اند.

از این رو با هدف افزایش هر چه بیشتر امکان ورود دانشجویان کارشناسی به این طرح، بنیاد ملی نخبگان، 5 دوره مبانی برنامه نویسی ، سی شارپ ، پایتون ، جاوا اسکریپت و هوش مصنوعی را برگزار میکند.

دانشجویان کارشناسی که این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، در اولویت انتخاب بنیاد ملی نخبگان برای دوره آتی طرح شهید احمدی روشن قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد ملی نخبگان دوره نرم افزار و تحلیل داده برگزار می کند

بنیاد ملی نخبگان دوره نرم افزار و تحلیل داده برگزار می کند