مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-19پزشكي

آماده باش مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تا اطلاع ثانوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به مرخص شدن آخرین بیماران بهبود یافته کرونا از مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا در شهر ابریشم، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به مرخص شدن آخرین بیماران بهبود یافته کرونا از مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا در شهر ابریشم، گفت: این مرکز تا اطلاع ثانوی درحال آماده باش است و درصورت نیاز، مجددا استفاده خواهد شد.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه خوشبختانه هم اکنون بیمارستان های اصفهان با مشکل تخت مواجه نیستند، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصمیم گرفته شد مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا در شهر ابریشم فعلا در حالت آماده باش باشد تا در صورت نیاز مجددا استفاده شود.

وی با اشاره به پذیرش حدود 220 بیمار بهبود یافته در مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا در شهر ابریشم از روز 4 فروردین ماه امسال تاکنون، گفت: آخرین بیماران بهبود یافته این مرکز نیز با سلامتی مرخص شدند و قرار شد این مرکز تا اطلاع ثانوی درحال آماده باشد باشد.

هاشمی با بیان اینکه با هماهنگی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم فعلا نیاز چندانی به بستری بیماران بهبود یافته کرونا نیست، افزود: باتوجه به اینکه خوشبختانه هم اکنون مشکل تخت بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تا اطلاع ثانوی

آماده باش مرکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تا اطلاع ثانوی