مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-19سياسي

گلایه «آیت الله عبادی» از مسؤولانی که زیر تابوت تفکر لیبرال غربی سینه می زنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اینکه یک فرد از خودش می گذرد و برای مردم ایثار و گذشت می کند و دیگران را بر خود مقدم می داند باعث شرمندگی ما می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه خراسان جنوبی به فرمایشات رهبری در 15 شعبان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع قرارگاه رزمایش مواسات که براساس منویات رهبری در سطح کشور تشکیل شده از اهمیت خاصی برخوردار است.

 وی با تأکید بر اینکه رزمایش مواسات یک مسئله ساده نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم، بیان داشت: قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان یک فرهنگ متعالی اولویت اصلی است به این معنی که اگر آن درست شود، در پای آن همه امور درست می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: اینکه یک فرد از خودش می گذرد و برای مردم ایثار و گذشت می کند و هر اتفاقی که می افتد دیگران را بر خود مقدم می داند باعث شرمندگی ما می شود، اما شرمندگی بیشتر این است که گاهی بعضی از مسؤولین زیر تابوت تفکر لیبرال غربی باز هم با التماس سینه می زنند و احیانا نسبت به این همه ارزش های مردم کم تفاوت هستند.

آیت الله عبادی متذکر شد: باید از زندگی پیامبران و جانشینان پاک آن ها و همچنین از انسان هایی که این سیر و سلوک را گذرانده، بهره بگیریم و ارشادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه «آیت الله عبادی» از مسؤولانی که زیر تابوت تفکر لیبرال غربی سینه می زنند

گلایه «آیت الله عبادی» از مسؤولانی که زیر تابوت تفکر لیبرال غربی سینه می زنند