مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-19سياسي

پویش«نشاط خانه با طعم کتاب» در سمنان برگزار شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از برگزاری پویش«نشاط خانه با طعم کتاب» با مشارکت خوب مردم در استان خبر داد و گفت: چهار هزار و 900 اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال شده است.

- سمنان - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از برگزاری پویش نشاط خانه با طعم کتاب با مشارکت خوب مردم در استان خبر داد و گفت: چهار هزار و 900 اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین شاکری ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن اشاره به طرح های این اداره کل در دوران کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه، ابراز کرد: مسابقه نشاط در خانه با طعم کتاب یکی از طرح های کتابخانه های عمومی برای ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با استقبال خوب مردم استان نیز روبرو شد و ما تاکنون شاهد ارسال چهار هزار و 845 اثر مرتبط با این رویداد به دبیرخانه کتابخانه های عمومی استان سمنان هستیم، ابراز کرد: حفظ سلامتی فکر و جسم کودکان، نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم محور و هدف اصلی این رویداد فرهنگی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آموزش رعایت نکات بهداشتی و ترویج مطالعه را از دیگر محورهای این پویش دانست و ابراز داشت: این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش«نشاط خانه با طعم کتاب» در سمنان برگزار شد

پویش«نشاط خانه با طعم کتاب» در سمنان برگزار شد