مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-19اقتصادي

تجمع مالباختگان روستای سیدآباد در مقابل دادگستری دماوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صبح امروز (یکشنبه) در پی اقدامات دادستانی شهرستان دماوند جهت تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و جمع آوری انشعابات در برخی مناطق مختلف شهرستان به ویژه در روستای سیدآباد، بیش از 30 نفر از افرادی که در اراضی کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام به ساخت و ساز کرده بودند، مقابل دادگستری دماوند تجمع کردند.

آنان نسبت به تخریب ویلا و یا جمع آوری انشعابات اراضی کشاورزی روستای سیدآباد معترض بودند و درخواست جلوگیری از تخریب و قطع انشعاب را داشتند که طی نشستی با دادستان شهرستان موضوع مرتفع گردید.

محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در این خصوص به ایرنا اظهار داشت: تعدادی مال باخته در روستاهای دماوند به ویژه روستای سیدآباد که توسط مشاورین املاک اطلاع رسانی دقیق نشده بودند امروز نسبت به اجرای قانون معترض بودند.

وی ادامه داد: متاسفانه این افراد به دلیل عدم اطلاع کافی از خرید زمین و یا ویلا در روستاها به تصور آنکه می توانند در زمین کشاورزی ویلا بسازند، اقدام به خرید کردند اما طبق چهار قانون اساسی همچون جلوگیری از خرد شدن اراضی، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و دیگر قوانین باید ساختمان آنان تخریب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مالباختگان روستای سیدآباد در مقابل دادگستری دماوند

تجمع مالباختگان روستای سیدآباد در مقابل دادگستری دماوند