مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-19فناوري

ادامه روند برگزاری تور زنده موزه ها/درخواست ایتالیا از ایران


رییس موزه ارتباطات از ادامه روند برگزاری تورهای زنده موزه های کشور به صورت رایگان خبر داد.

- حسن عمیدی رییس موزه ارتباطات و معاون مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره نقاط قوت و ضعف تورهای زنده و مجازی 13 موزه کشور که در ایام نوروز 99 اجرا شد، گفت: افرادی که تور زنده موزه ها را از طریق سایت اشتراک ویدئو دنبال کردند، مشکلی برای دریافت تصاویر نداشتند مگر اینکه اینترنت در موزه ها دچار مشکل بوده باشد.

چون ما از فناوری استریم کردن بهره بردیم، در واقع تصویری که از موزه ها می گرفتیم را به یک شرکت ابری می فرستادیم و از این طریق تصاویر به دست مخاطب می رسید مخاطبی که با هر نوع اینترنت و سرعتی می توانست به آن دست پیدا کند.

وی افزود: نقطه قابل توجه در پروژه، این است که از هر نقطه ای در روستاهای دورافتاده نیز می توانستیم بازدیدکننده داشته باشیم.

نمی گوییم که این پروژه هیچ ایرادی نداشت ولی بعد از آن اپرای اسکالای ایتالیا از ما خواست تا تکنولوژی استفاده در این تورها را به آنها توضیح دهیم.

موزه های کشورهای دیگر مانند لوور، با تأخیر چند روزه نسخه های قدیمی خود را عرضه کردند و ما تنها جایی هستیم که از دوربین های حرکتی در موزه ها با تأخیر 8 ثانیه ای و کیفیت 4K استفاده کردیم با این وجود تا 6 ماه دیگر به یک پلت فرم بهتری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند برگزاری تور زنده موزه ها/درخواست ایتالیا از ایران

ادامه روند برگزاری تور زنده موزه ها/درخواست ایتالیا از ایران