مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-19حوادث

بازگشایی محور بجنورد-آشخانه از فردا


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- آشخانه که از بامداد یکشنبه 24فروردین ماه سال جاری به علت رانش زمین مسدود شده بود از فردا دوشنبه اول اردیبهشت ماه بازگشایی می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- آشخانه که از بامداد یکشنبه 24فروردین ماه سال جاری به علت رانش زمین مسدود شده بود از فردا دوشنبه اول اردیبهشت ماه بازگشایی می شود.

شهامت اظهار کرد: بارندگی ها سبب رانش زمین دردو مقطع محور بجنورد-آشخانه در محدوده مملجه تا خندقلو شده بود که با تلاش شبانه روزی و تجمیع امکانات راهداری وپیمانکار باند دوم آماده بازگشایی شده است.

وی افزود: 150 متر از مسیر، فاصله 15کیلومتری بجنورد و حدود70متر در محدوده خندقلو دچار رانش زمین و خسارت شد که به ناچار مسیر بجنورد-آشخانه به مدت یک هفته مسدود و ترافیک به محورقدیم منتقل شد و همزمان ایمن سازی اضطراری محورقدیم اجراگردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، وی خاطرنشان کرد: محور بجنورد- آشخانه از مسیرهای مهم کشور و استان است و درسال 98 بالغ بر شش میلیون و 200 خودرو از آن عبور کرده است که با توجه به بالا بودن میزان تردد در مسیر مذکور سرعت دادن به انجام کارهای مربوط به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور بجنورد-آشخانه از فردا

بازگشایی محور بجنورد-آشخانه از فردا